NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, May 7, 2014

Menjawab Troll Foto Trio Blogger Anti @TengkuAdnanReal


Nothing personal...

Sekadar menjawab artikel dari rakan blogger APA terhadap Ketua UMNO Bahagian Putrajaya, Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor. 

Saya tidak terkejut apabila blogger APA yang memberi respon terhadap artikel yang disiarkan dua hari lepas berhubung teguran saya terhadap rakan blogger yang juga ahli pemuda UMNO Putrajaya. Namun agak kelakar apabila membaca bahagian yang berbunyi 
"anak buah tak puas hati panggil mengadap, tanya ada masalah apa. Bukan upah blogger suruh balun balik. Lu simpan lu punya kaya"
Hahaha...

Nak kata gila, semua orang tahu blogger APA memang declare dia sebagai blogger 'gila'. Cuma saya terpaksa perbetulkan dua tuduhan APA terhadap Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor yang dikatakan mengupah blogger (gua la tu kan, siapa lagi haha!)

Pertama - anak buah yang dikatakan tidak berpuas hati dengan Ku Nan tidak pernah menggunakan saluran yang betul sebagai ahli parti untuk menegur pemimpin di bahagian. 

Malah beberapa rakan pemuda bahagian Putrajaya pernah berhubung dengan blogger tersebut bagi bertanyakan punca kenapa beliau bertindak melemparkan tuduhan tanpa usul periksa. Tetapi blogger tersebut bukan sahaja tidak menyatakan punca masalah sebaliknya melakukan provokasi seperti di bawah :



Jadi tidak timbul isu kononnya Ku Nan tidak menerima teguran atau tidak mahu berjumpa dengan individu tersebut.

Kedua - Datuk Tengku Adnan tidak pernah mengupah atau mengarahkan saya menyerang mana-mana rakan blogger. Saya sekadar menegur tindakan blogger yang digelar 'kaduk naik junjung' di Putrajaya atas prinsip saya ahli pemuda Putrajaya.

Jadi kalau blogger APA turut berhajat masuk gelanggang, kecil skrin desktop - Dataran Putrajaya saya tadahkan.

Code Name : Trio Blogger Anti Ku Nan...

Hahaha...

Arios...!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...